Вчора
10 липня
9 липня
7 липня
3 липня
2 липня
1 липня
30 червня
25 червня
24 червня
22 червня
20 червня
18 червня
17 червня

У МОЗ створили всеукраїнський контакт-центр з протидії коронавірусній хворобі 

2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії коронавірусній хворобі. 

Туди можна звернутися із питанням, що стосуються коронавірусної інфекції та організаційних моментів, пов’язаних з лікуванням.

Про створення нової лінії для запитань повідомив очільник МОЗ Максим Степанов під час брифінгу.

«Відтепер кожен громадянин України, в якого виникають запитання стосовно ковіду, може зателефонувати туди і отримати інформацію. Незалежно від того, де саме на території країни він знаходиться. 

Ми зробили достатньо великий кол-центр, зараз там працюватиме 150 операторів Він буде функціонувати цілодобово», – зазначив Степанов.

Лінія для дзвінків буде безкоштовною. 

Номер телефону – 0 800 60 20 19. 

За словами глави відомства, телефонувати у контакт-центр можна, якщо ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, отримати направлення на аналізів чи комп’ютерну томогрфію, або у вас виникло питання з ПЛР-тестуванням.

Крім того, міністр уточнив, яким буде алгоритм дій після дзвінка.

«Зрозуміло, щоб з’ясувати інформацію і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом та сімейним лікарем.

Все це буде фіксуватися та реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони.

А після отримання відповіді оператор обов’язково повинен вам зателефонувати», – пояснює Степанов.

У відомстві зазначають, що вирішили створити єдиний контакт-центр, оскільки регіональні гарячі лінії працюють з перешкодами.