8 травня
4 травня
1 травня
30 квітня
29 квітня
28 квітня
27 квітня
26 квітня
25 квітня
23 квітня
19 квітня
18 квітня
17 квітня
16 квітня
14 квітня
13 квітня
12 квітня
10 квітня

У світі — дефіцит велосипедів

Виробники велосипедів на західних ринках і в Азії не можуть задовольнити зростаючий попит покупців, які надають перевагу цьому виду транспорту в період пандемії коронавірусу.

Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».

Багато магазинів по всьому світу розпродають велосипеди відразу ж, як тільки до них надходить нова партія.

«Це той випадок, коли обсяг продажів велосипедів на найбільших світових ринках перевищує пропозицію», — каже консультант Human Powered Solutions Джей Таунлі.

Онлайн-продажі велосипедів у Франції підскочили на 350% в квітні на тлі поширення коронавірусу в Європі, згідно з даними дослідницької компанії Foxintelligence.

Французька мережа магазинів спортивних товарів Decathlon повідомила, що в багатьох з її магазинів закінчилися бюджетні моделі велосипедів, і «десятки тисяч» людей перебувають в очікуванні нових поставок. Компанія стала купувати старі велосипеди для ремонту і перепродажу, щоб задовольнити попит з боку покупців.

«Ми помітили цей величезний стрибок», — сказав директор із зовнішніх комунікацій Decathlon International Ксав’є Рівуар, назвавши поточну ситуацію «велосипедним бумом».

Попит на велосипеди обумовлений тим, що багато людей прагнуть уникнути їзди в громадському транспорті через збільшення ризику зараження коронавірусом, тоді як співробітники компаній, відправлені в неоплачувану відпустку, шукають спосіб провести дозвілля.

Зростання популярності велосипедів також пов’язано з різким падінням автомобільного трафіку на дорогах у багатьох містах світу в зв’язку з локдаунами.

Недолік пропозиції в магазинах призвів до зростання попиту на послуги з ремонту велосипедів.

Багато потенційних покупців задаються питанням, чому виробники не можуть збільшити обсяг виробництва.

Обмежені можливості збільшення пропозиції пов’язані з заходами соціального дистанціювання, які передбачають дотримання дистанції між працівниками, а також відсутністю персоналу в зв’язку з хворобою або самоізоляцією.

Ще однією причиною дефіциту пропозиції є те, що Китай і Тайвань, два найбільших в Азії виробника, опинилися в числі країн, які першими відчули наслідки пандемії, що призвело до масштабних збоїв в їх ланцюжках поставок, а також закриття заводів і портів.